Groeiend Best, een uitgave van Uitgeverij Em. de Jong en valt iedere woensdag gratis op de deurmat in de hele gemeente Best. met een oplage van circa 14.500 exemplaren is Groeiend Best een krachtig massamedium voor adverteerders. Dankzij onze samenwerking met diverse collega-uitgevers en partners kunnen wij uw organisatie zichtbaar maken in heel Noord-Brabant.

Mediabrochure

Wilt u informatie over de mogelijkheden om in Groeiend Best en daarbuiten te adverteren? Lees dan de mediabrochure:

Advies over de mogelijkheden om in Groeiend Best en daarbuiten te adverteren?
Neem contact op met Jeroen Maes:
Tel.: 06 - 2539 9566
Mail: Jeroen-Maes@emdejong.nl

Jeroen Maes

Jeroen Maes

Huis aan huis bladen hebben grootste bereik

Het Commissariaat voor de Media heeft eind 2022 de resultaten gedeeld van een grootschalig onderzoek naar de interesse in gemeentenieuws, en gebruik en waardering van alle informatiebronnen, die lokaal nieuws en informatie ontsluiten. Dit onderzoek werd uitgevoerd onder een 10.343 respondenten met een minimaal aantal respondenten van 352 respondenten per gemeente.

De belangrijkste uitkomsten van dit rapport:
- Nederlanders zijn over het algemeen geïnteresseerd in lokaal nieuws. Hoe geïnteresseerder men is, hoe vaker men de berichtgeving volgt; De interesse in lokaal nieuws neemt toe met de leeftijd.
- Het huis-aan-huisblad wordt door een kwart van alle respondenten als belangrijkste journalistieke informatiebron aangewezen.
- Het wekelijkse bereik van huis aan huis bladen is met 53,3 % het hoogste. Het totale bereik over 12 maanden bedraagt zelfs 70,8%. Ook nauwelijks geïnteresseerde Nederlanders worden via deze informatiebron op de hoogte gehouden van wat er in de gemeente speelt.
- De gratis verspreiding via papier is voor de meesten het mediumtype dat de voorkeur geniet. Totaal heeft 44,7% een voorkeur voor de papieren (GRATIS) krant.
Lees het volledige rapport