De fractie van D66 Best is uitgebreid met drie burgerleden. Tijdens de raadsvergadering van 15 juni werden Herma Sleutjes-Hoogstrate, Alexander Bruinsma en Elianne Roebers officieel geïnstalleerd.
Burgerleden ondersteunen de fractie bij haar werkzaamheden in de gemeenteraad. Zij nemen deel aan commissievergaderingen, verdiepen zich in dossiers en leveren een inhoudelijke bijdrage aan de voorbereiding van standpunten en besluitvorming.
Met de installatie van de drie burgerleden bestaat het D66-team in Best nu uit zes leden. Naast Sleutjes-Hoogstrate, Bruinsma en Roebers maken ook de raadsleden Marius Ekamp, Sjoerd Vrijburg en Marlie Bongaerts deel uit van de fractie.
Fractievoorzitter Marius Ekamp is blij met de versterking. “Met Herma, Alexander en Elianne halen we veel kennis, energie en betrokkenheid in huis. Dankzij deze uitbreiding zijn we nog beter aangehaakt op de ontwikkelingen in Best en kunnen we ons met een sterk team inzetten voor de Bestste inwoners.”
De drie nieuwe burgerleden kijken uit naar hun bijdrage aan de fractie. “We zijn trots dat we ons voor D66 Best mogen inzetten. Als burgerleden willen we dicht bij de inwoners staan, goed luisteren naar wat er leeft en vanuit onze eigen ervaring en betrokkenheid bijdragen aan een toekomstgericht en leefbaar Best,” zeggen Herma Sleutjes-Hoogstrate, Alexander Bruinsma en Elianne Roebers.
De fractie kijkt uit naar de samenwerking en zet zich de komende periode in voor een duurzaam, leefbaar en toekomstgericht Best.
