Logo groeiendbest.nl
Foto:

Uitzendorganisatie FlexFirst viert 10-jarig jubileum

Op 22 oktober jongstleden vierde FlexFirst haar tienjarig bestaan. Een fantastische mijlpaal die natuurlijk niet onopgemerkt voorbij is gegaan. Tijd om terug te kijken én vooruit! Wat ooit begon op een klein kantoor op de Dieze in Best, is inmiddels uitgegroeid tot succesvolle landelijke organisatie met meerdere vestigingen en Franchisenemers. Dit jaar stevent de organisatie zelfs af op een record omzet van 10 miljoen!

'De tijd is snel gegaan en wat is FlexFirst gaandeweg gegroeid! In tien jaar tijd zijn we zo'n 640 klanten van dienst geweest en hebben we ruim 4.200 uitzendkrachten aan een baan geholpen. Vandaag de dag werken we met een team van twintig medebouwers vanuit Best, Barendrecht en Bolsward aan het succes van onze organisatie', aldus oprichter Bart Withagen. Dit jubileumjaar staat volledig in het teken van alle partijen die het allemaal medemogelijk hebben gemaakt; de flexkrachten, opdrachtgevers, leveranciers en het FlexFirst team, of zoals FlexFirst ze noemt; de Ambassadeurs!

Ondernemen met ondernemers
FlexFirst is ontstaan vanuit de gedachte om te gaan ondernemen met (latente) ondernemers uit de uitzendbranche. Inmiddels bijna zes jaar geleden heeft FlexFirst de Franchiseformule omarmt. In maart 2015 sloot Daan van den Heuvel zich als eerste Franchisenemer aan voor de regio Eindhoven, niet veel later ondertekende Junice van de Moosdijk haar Franchiseovereenkomst met als specialisatie Bouw Zuid-Nederland. Meerdere Franchisenemers sloten zich door de jaren heen aan, ieder vanuit een eigen drijfveer en expertise, maar allemaal vanuit dezelfde passie en drive: het Uitzendvak. De Franchiseformule is de basis gebleken van de enorme groeispurt die de organisatie sindsdien doormaakt.

Ambities voor het tweede decennium
'Bij FlexFirst blijven we dromen, en dat doen we groots', vertelt Operationeel Manager Djamella Mies. Voor de komende jaren hebben ze zich als doelstelling gesteld om het franchiseteam uit te breiden naar 50 ondernemers en mogelijk een internationale dekking te realiseren. Daarbij is een zo hoog mogelijke notering in de Flexmarkt Top-100 ook één van de doelstellingen. 'Uiteraard wel op basis van de huidige kernwaarden en door de perfecte balans te bieden tussen een persoonlijke en professionele aanpak. Ze willen verwachtingen blijven overtreffen en verrassend maatwerk leveren', vult Mies aan.

Ambassadeurs
Ze hebben in het afgelopen jaar zo veel mogelijk opdrachtgevers, flexkrachten, partners en andere bekenden van de organisatie deelgenoot gemaakt en laten meegenieten. Na vele leuke campagnes en acties hebben we op 22 oktober 2019, als de kers op de taart, een Citytrip weggegeven aan een van onze uitzendkrachten! 'Wij zijn ontzettend trots op wat we bereikt hebben en kijken verwachtingsvol naar de toekomst', aldus Withagen. Op naar de volgende 10 jaar, ze kijken ernaar uit!

Meer berichten