Logo groeiendbest.nl
Foto:

RegioBank weer beste rapportcijfers

RegioBank krijgt van haar klanten weer de hoogste rapportcijfers. Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van de Consumentenbond onder ruim 14.000 consumenten. In 2018 en 2017 stond RegioBank ook al bovenaan.

Op alle onderzoeksgebieden scoort RegioBank het hoogste cijfer. RegioBank krijgt als algemeen cijfer een 9,3, voor service een 8,8 en voor Internet en Mobiel Bankieren een 8,7. Het onderzoek werd gehouden onder 14.000 klanten. De onderzoeksresultaten zijn gepubliceerd op de website van de Consumentenbond.

"Het is een uitslag om trots op te zijn. De beste worden is al heel mooi, maar de beste blijven is nog vele malen mooier. Zulke hoge cijfers zijn natuurlijk een prachtig compliment. Dat onze klanten onze service zo hoog waarderen, is een bewijs dat onze klanten bankieren met de menselijke maat enorm waarderen", aldus Jan Smulders van RegioBank/Smulders Financiële Diensten te Best.

Over RegioBank
Met ruim 530 vestigingen in dorpen en kleine steden is RegioBank dé bank in de buurt. Een bank, waar mensen persoonlijk geholpen worden door een lokale Zelfstandig Adviseur die ze kent en weet wat er speelt in hun omgeving. RegioBank kiest bewust voor de regio. Zij vindt dat lokale gemeenschappen waardevol zijn voor Nederland. En dat lokale basisvoorzieningen zoals een school, supermarkt en een bank moeten blijven bestaan. Daarom zorgt RegioBank ervoor dat iedereen zijn geldzaken in de buurt kan regelen. En maakt de bank zich sterk voor de leefbaarheid van dorpen. RegioBank maakt deel uit van de Volksbank, net zoals ASN Bank, BLG Wonen en SNS. Vanuit onze gezamenlijke missie om te bankieren met de menselijke maat dragen wij samen bij aan een financieel gezond leven voor iedereen in Nederland.

Kijk voor meer informatie op www.regiobank.nl.

Meer berichten