Logo groeiendbest.nl


<p>Henri van Dun: &ldquo;Onze klanten zijn uiterst tevreden.&rsquo;&rsquo; Foto: Marijke Vermeulen.</p>

Henri van Dun: “Onze klanten zijn uiterst tevreden.’’ Foto: Marijke Vermeulen.

(Foto: )

CarProf breidt personeelsbestand uit met Peugeot specialist

Ondernemen is vooruitzien en lef tonen. Henri van Dun van CarProf Van Dun speelt slim in op de ontwikkelingen. Zo haalt hij op het moment dat Nefkens Best de deuren sluit de meewerkend voorman naar zijn eigen zaak. “We zijn een universeel autobedrijf nu met de specialisatie Peugeot. We hopen met deze zet ons klantenbestand verder uit te breiden.”

Advertorial door Theo Louwers

BEST - In de polls op internet scoort het autobedrijf bijzonder goed. “621 klanten op Klantenvertellen.nl waarderen ons met een 9. In de afgelopen maanden gaven maar liefst 119 klanten ons een 9,4! We scoren 4,6 sterren van de 5 op Google reviews. Deze cijfers benadrukken dat we het goed doen. Onze klanten zijn uiterst tevreden. Veiligheid, duurzaamheid en betrokkenheid zijn onze kernwaardes, die mede leiden tot deze hoge scores.”

Specialist

Nadat Nefkens Best de deuren sloot, sprong CarProf Van Dun in op dit specialisme. “Met deze sluiting zou Eindhoven de dichtstbijzijnde garage voor Peugeot zijn. Dit ligt niet om de hoek en daarom hebben wij het Peugeot specialisme én de meewerkend voorman aangenomen. Zo kunnen die klanten toch in onze regio blijven.”

De nieuwe kracht van CarProf Van Dun heeft 21 jaar ervaring bij Peugeot opgedaan en is maximaal opgeleid door het concern. “Daar kunnen wij ons voordeel mee doen. Naast universeel autobedrijf voor onderhoud en reparaties aan alle merken zijn we nu ook gespecialiseerd in Peugeot. Wij hebben daarvoor alle benodigde apparatuur en software in huis. Ook voor het onderhoud aan elektrische auto’s kunnen mensen bij ons terecht. Wij zijn daarvoor gecertificeerd.”

CarProf verricht bovendien onderhoud aan automatische versnellingsbakken en de meest ingewikkelde aircosystemen.

Advies

Henri van Dun heeft in de afgelopen jaren een goede vertrouwensband met zijn klanten opgebouwd. “Wij geven onze klanten een advies als het om onderhoud van hun auto gaat, maar de klant bepaalt.’’

Meer berichten

Het lokale nieuws in uw mailbox ontvangen?

Aanmelden